vrijdag 12 augustus 2011

Speenketting







Deze speenhanger heb ik gemaakt voor Sabine en Eddie die eindelijk naar 4 IVF pogingen zwanger zijn en omdat ik het zo bijzonder voor ze vind ( ze zijn ook de 3 maanden al gepasserd ) vond ik een gekocht cadautje niet gepast. Dus maar in de haaknaald geklommen en een patroon van Matawi gepakt en aan het werk geslagen. Het gebruikte katoen is van Cantania en Philip Coton-3. Op internet verkopen ze allemaal clips, maar deze vonden mijn moeder en ik een beetje onhandig om aan een baby te bevestigen, toen kwam mijn MOEDER met het lumineuze idee om een goedkope kant en klare tut hanger te kopen en de clip er af te knippen ( zo gezegt zo gedaan deze clip komt van een Bambino tut houder te koop bij het Kruidvat ) en die te gebruiken. Heb het patroon van Matawi wel iets aan moeten passen anders werdt het gehaakte lint te breed en misvormde het bij de clip. en ik heb bij de clip een extra blaadje geplaats ( uit nood had hem niet goed bevestigd ). En al zeg ik het zelf het resutaat mag er wezen. Ben nog met 3 andere patronen te gelijk bezig dus er komt nog wat aan, ben ik de enige gek die met verschillende projecten tegelijk bezig is?

2 opmerkingen: