zondag 7 augustus 2011

Lieveheersbeest

Dit lieveheersbeestje ( patroon was eigenlijk een schildpad ) gemaakt voor mijn moeder aangezien ik een dagje was uitgenodigd ( woensdag 27-07-2011 ) eerst lekker gewinkeld in Apeldoorn en later naar de musical van Petty Coat om haar te bedanken heb ik deze gemaakt. Het lijkt nu net of hij scheel kijkt maar als je hem oppakt en je houd hem goed vast kijkt hij je recht aan, en trouwens mijn moeder houd wel van mislukkelingen zegt ze is sneu als ze bij niemand zouden mogen wonen, nou ma deze woont nu bij jou.

1 opmerking:

  1. Ja dat dacht ik al, dat het eigenlijk een schildpad patroon was/is.
    Die van mij ligt voor driekwart in een plastic tas. Yip zal hem gaan afmaken en ook plaatsen.

    Maar ik vind deze ook heeeeeeeeeeeel lief, en heel leuk bedacht.

    Groetjes hilda

    BeantwoordenVerwijderen