zondag 21 augustus 2011

Mijntje het broertje van Nijntje





Dit Nijntje heb ik voor mijn zoon gemaakt en omdat Thijs een jongen is heb ik er een Mijntje ( van MIJ ) van gemaakt, heb hem net aan hem gegeven toen hij uit bed kwam en hij is er helemaal weg van ( aandoenelijk gewoon ) hij zit er volop mee te knuffelen. Hij had een tijd geleden een doosje van Nijntje gekregen met een groot Nijntje chocolade beest van oma ( het chocolade beest is opgevroten door papa en mama ( is hij nog te klein voor 1.5 jaar ) maar nu zei hij van de week heel zielig mama geen Nijn, ja en dat kunnen we niet over onze kant gaan.

Mama en tante Agnes samen op zoek naar een patroon en wat denk je komen we met het zelfde patroon aan alleen had die van mij op de foto een oranje pakje aan en de van agnes een gele. Heb het patroon iets aangepast hij heeft nu echt een truitje aan ( is tenslotte ook een jongetje ) maar hij had wel iets hoger gemogen een kniesoor die daar op let. De kop was eerst te groot laten we de schuld geven aan de medicijnen die ik nu moet nemen voor mijn keel of zou ik gewoon af en toe niet kunnen tellen ( LOL ). niet wegdoen mama dat is een opa konijn zei Thijs, nou Thijs mama doet hem niet weg en misschien wordt het nog eens een opa konijn.

3 opmerkingen: