maandag 15 augustus 2011

Bijen ( marja ) vanger







Deze Marja de Bij heb ik gemaakt omdat mijn moeder vandaag jarig is en graag een bijen vanger van haar kleinzoon wou hebben ( vonden we wel een leuk grapje ), dus maar in de haaknaald geklommen na internet bestudeerd te hebben ( hoeveel strepen heeft een bij eigenlijk ) en toen begonnen ( met dank aan Agnes voor de tip met de vleugels ). Thijs vond hem in ieder geval goed gelukt want hij zag gelijk dat het Marja was. Nou mam ik hoop dat je er blij mee bent en de eerste bij/ wesp heb je reeds gevangen. De begruikte merken wol zijn van de Wibra ( zwart ) en Cantania ( geel ), katoen van catania heeft wel mijn voorkeur in combinatie met mijn clover haaknaalden een toppertje. Ga nu snel weer verder met mijn volgende project.

1 opmerking: