dinsdag 16 augustus 2011

1ste angrybird

Ik heb via het amigruni haakforum dit patroon gekregen om een angry birds te haken.Helemaal hot is het spelletje hier,steven had al heel vaak gevraagt kun je niet een angry bird voor mij haken????
Nu had ik dus een goed patroon en ben ik vorige week stiekum aan de slag gegaan.
Stiekum omdat ik het als verassing wilde houden en vanmorgen was hij weg dus heb ik alles in elkaar gezet en ga ik hem vanmiddag geven.Ik heb het gehaakt met katoen van de wibra maar dat is toch geen fijn katoen ik blijf toch liever bij mijn catania katoen of phildar.De volgende word voor niels die wil graag een gele angry bird dus over een poosje zal ik er nog wel 1 laten zien...en wie weet volgen er nog meer .Maar eerst moet ik een bestelling van een kraamkadootje afmaken en een bestelling uiltjes dus vervelen hoef ik mij niet.

groetjes Agnes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten