zondag 3 juni 2012

Dax de tekkel



Dit is Dax mijn tekkel, gemaakt met het zelfde patroon als mijn mede muts Agnes, een eind verder op bij Agnes tekkel staat de link naar het gratis patroon, heb hem gehaakt met alle kleuren die er bij Catania uit zijn of uit gaan, jammer vind het zeer mooie kleuren. De gebruikte kleur nummers zijn 210 Terra, 157 Merone en deze is er al een tijdje uit maar ik had gelukkig nog wat bolletjes nummer 179 Kamel. Heb de oogjes van Dax aangepast zo op de Terra kleur vielen de oogjes bijna weg nu vind ik ze sprekender. Ik hou hem denk ik zelf ook omdat de kleuren er uit zijn, maar mocht ik hem weggeven dan is die persoon heel bijzonder voor mij.

3 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden,ook ik heb er nog 1 klaar die moet alleen nog in elkaar gezet worden.

    lfs agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt weer hoor Patricia!
    Leuke kleurtjes ook, jammer dat ze eruit gaan.....
    Mijn complimenten voor je mooie tekkeltje.
    Groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen