zaterdag 9 juni 2012

EK leeuwen

Nou hier zijn ze dan de EK leeuwen naar een patroon van  K& J dolls. Het was een hele bevalling het lijfje ging prima het hoofdje ook maar dan 23 manen........dan 2 armpjes met duimpjes iets van het patroon en iets van ons zelf.

 Het rechter leeuwtje heeft een muziekje in zijn buik viva holandia......als je dan een leeuwtje in elkaar aan het zetten bent dan kun je op het eind het liedje niet meer horen (lol).
 Patricia heeft de staart via het patroon gehaakt en ik heb er een eigen staartje aangegeven.
Niels is erg blij met z'n leeuwtje zijn moeder heeft eindelijk iets voor hem gehaakt.

Vanavond heeft het leeuwtje helaas niet geholpen maar goed met goede moed zien we woensdag weer tegemoet.

Fijn weekend nog,

Groetjes Agnes

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Allebei zeker geslaagd...beter dan de match!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de volgende ronden moeten ze wel geluk brengen, of zou het komen dat ik bij Thijs vergeten ben zijn brulletje in zijn leeuw ben vergeten te doen. Sorry knul mama is hem vergeten en het is GEEN opzet. Ze zijn leuk hè Agnes nu nog even een wedstrijd winnen
    Je mede haakmuts Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn deze leeuwtjes geweldig geworden, knap,
    ik heb van het ziekenhuis oranje gips gekregen
    maar ook dat heeft jammer genoeg niet geholpen!!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi geworden, wel eer van jullie werk !
    Ja hopelijk helpen ze ons woensdag nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze SUPER gaaf geworden haaksters!
    Echt top!
    Mijn complimenten.........
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. CHAPOO meiden ik ben trots op jullie gr. pino

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo lieve meiden,
    Had al gereageerd, maar heb nog even een vraagje.
    Mijn neefje is door gekomen in de selectie en is dus helemaal gek van voetbal.
    Maar ook van de tour de france.
    Nu lijkt het me leuk, als cadeautje voor hem omdat hij zo zijn best heeft gedaan om door te komen in de selectie om zo'n leeuwtje te maken.
    Weten jullie waar het patroon van is, en is dit een nederlands patroon?
    En waar koop je dan de brullertjes?
    Bij 1001 things?
    Willen jullie mij laten weten hoe en wat?
    Liefs en groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen