zondag 17 juni 2012

Eliot de draak houd niet van voetbal



Eliot de draak houd niet van voetbal, en aangezien ons elftal het niet zo best doet was het tijd voor veranderingen, Eliot vond dat de leeuwen zich niet aan de afspraak hebben gehouden, ze zouden brullen en niet miauwen, dus vandaat deze nieuwe kreatie, hij was nu nummer één. Hij is gemaakt naar een patroon uit het boekje amigurumi and more en is gemaakt van Cantania katoen nummer 205 appeltjesgroen en 212 kaki. Wij hebben de draak Eliot genoemd aangezien wij Disney freek, en aangezien mijn zoon van 2.5 vrolijk mee doet hebben wij hem Eliot genoemd. de hoorntjes moest ik achter wegen laten ( die niet zei mijn zoon ) nou dan hoef ik ze er ook niet meer op te zetten anders hoeft hij hem niet meer. Ik vind hem zelf eigenlijk ook wel erg leuk zal ik dan toch twee hoorntjes haken en deze er op ............................

3 opmerkingen:

  1. Geweldig!
    Mooi gemaakt....
    Nu geen hoorntjes doen, hij is super zo.
    Als zoonlief groter is wil hij misschien wel hoorntjes.....
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk draakje :-)

    Enne ik ga je volgen, ben erg benieuwd of we idd met hetzelfde bezig zijn....

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je een Award gegven, je kunt hem op mijn blog zien.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen