dinsdag 28 februari 2012

Alweer uiltjes......nu in opdracht

Steven onze oudste vroeg of ik een sleutel hanger als kadootje wilde maken. In de kleuren blauw/bruin want dat paste goed bij de tas van diegene waaraan hij het wil geven.Ik vond het een mooie kleuren combinatie en zal er zeker nog meer van maken.De uilen charm en de oogjes komen uit mijn webwinkeltje 1001 things.

De 2 uilen doosjes heb ik gemaakt voor de tweeling van mijn nichtje die worden donderdag 7 en krijgen ieder hun kamer 1 met paars en en de ander rood met wit,bij allebei zit ook nog een draadje zilver verwerkt maar daar zie je op de foto niet zoveel van.
Dit izjn de kleinste doosjes die ik gekocht heb bij de xenos en dat omhaakt,al moet ik wel zeggen het pip doosje van sanne blijft mij favoriete doosje.De ene kleur ligt je ook beter als de ander.

Wens jullie nog een fijne dag toe,

groetjes Agnes

1 opmerking: