woensdag 22 februari 2012

Feest....

Zondag heb ik een high tea gegeven voor vriendinnen en familie om mijn verjaardag te vieren.Vandaag ben ik echt jarig,en daarom laat ik nu ook zien wat Patricia voor mij gemaakt heeft,ik ben weg van uiltjes en zij heeft dus een uilen theepot voor mij gehaakt.Ben er super blij mee ook helemaal mijn kleurtjes....Het patroon klopte niet helemaal dus ze heeft er zelf dingen aan moeten veranderen.En het aangegeven aantal bollen katoen ...ze dacht dat ze zelfs te kort zou komen bleek ook niet helemaal te kloppen....nu is er een tweeling uil ontstaan en staat er net zo'n theepot bij haar thuis.patricia ik heb je al bedankt maar bij deze nogmaals...xxx...
Vandaag is het dan ook zover: www.1001things.nl is in de lucht.Ik hoop dat je jullie met veel plezier even komen kijken en misschien een berichtje achterlaten in het gastenboek van de webwinkel.Ook is er een nieuw blog voor de webwinkel 1001things waar je alle nieuwtje op vind en aanbiedingen.

De openings aanbieding 22 t/m 25 februari 5% korting op het gehele assortiment en een kadootje bij bestellingen vanaf €5.00(excl verzendkosten).Wacht met betalen totdat je een persoonlijke mail hebt gehad met aangepaste bedragen.

Heb je vragen over de webwinkel of een leuke workshop(die moeten er nog ingeplaatst worden) kun je mailen naar info @1001things.nl

Wens jullie allemaal een hele fijne dag,ik ga in het klein nog een mijn verjaardag vieren,de taart staat al klaar.

Lieve groetjes Agnes


4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Agnes,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik wens je een hele fijne dag toe met lekker taart en gezellige cadeautjes!
    Ga nu gauw weer kijken in je web winkeltje.......
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super. Excellent idea and original solution.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je webwinkel! Ik heb je gelinkt op mijn blog, ik vind het altijd leuk om te zien wat je allemaal maakt.

    groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie webwinkel. Leuke theepot ook.

    Ik heb een Blog-Award aan je doorgegeven.
    Voor meer details, zie mijn blog:

    http://ingridshaakblog.blogspot.com/

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen