dinsdag 7 februari 2012

Col sjaal gehaakt

Zo even 1 van mijn haak werken laten zien...kan nog niet alles laten zien want er zit wat bij voor swaps en verjaardagen.
Maar donderdagavond ben ik begonnen met haaknaald 6 en 200 steken aan deze col voor Sanne,het is gewoon gehaakt met acryl 2 bollen van de zeeman toen kwam ik net te kort om de roezel helemaal af te haken dus toch maar weer een bol erbij gekocht.
Zodat ik de roezel toch af kon haken maar ja nu heb ik weer veel over toch maar weer 2 bollen erbij gekocht....kan ik nog een col sjaal haken sanne wil er graag 1 aan oma geven voor haar verjaardag zaterdag kijken of we dat nog af krijgen wie weet het is wel een werkje wat je elke keer tussen door pakt.
Dan heb ik straks voor €5.00 2x een col sjaal dat is toch geen geld.
Daar kun je toch geen kou voor hebben met dit weer.

Groetjes en een fijne avond,Agnes

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee weer Agnes, en een heel leuk resultaat!
    Erg leuk, hoe maak je dan de roezel?
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee Agnes ook mijn vraag hoe maak je die roezel ?
    ben nu nog steeds aapjes aan het haken maar dit is ook een top idee even een vraag heb je stokjes of gewoon vasten gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen