zondag 6 mei 2012

Gekregen en gemaakt



Gisteren is aankomen vliegen Puck de papagaai, de gewonne Give-away van Knutsel mam, heb je al bedankt maar namens mijn kleine man van twee nogmaals bedankt en een dikke knuffel van Thijs. Wij waren al bezig met Ulke de sneeuwuil ook een patroon van Christel Krukkert ( erg leuke patronen heeft ze, heb er nog een aantal op de haaknaald staan ) Hij is gemaakt van Scheepjes Neveda grijs gemeleerd ( kleur 1794 ), zwart Cantania ( kleur 110 ) en wit Brazilia alleen heb ik hiervoor het fluffy van de Zeeman voor gebruikt geen mens die het ziet alleen ik in mijn portomonee. Wij zijn erg blij met onze gezins uitbreiding

3 opmerkingen:

  1. Ha... daar is Puck. Was hem even kwijt in Blogland, maar daar zie ik hem weer. Hij heeft ook een leuk vriendje! Haakt dat Fluffy moeilijk? Het heeft wel een heel leuk resultaat..
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wij zorgen goed voor puck, hij is helemaal opgenomen in de familie, jouw familie groeid ook met de dag, lieve vogeltjes.
      Het fluffy is niet moeilijk om te haken, je moet wel goed tellen, maar ja als je iets fout doet is het ook weer lekker weg te moffelen.
      Nee zonder dollen ik zou het eens proberen, je maakt er een patroon echt mee af, zal ze wel bij de zeeman kopen je merkt geen verschil met de duurdere merken.
      Liefs patricia

      Verwijderen