donderdag 26 april 2012

Oranje boven,oranje boven

Mijn eerst gehaakte broche,gehaakt met scheepjeswol cotton 8.Deze ga ik weggeven maar ik ga er zeker meer maken.

Gisteren gezellig samen met Patricia naar het stoffenspektakel geweest in Apeldoorn en daar vonden we deze leuke oranje knoop met witte stipjes.
Ook de lintjes komen gedeeltelijk ervandaan,en een aantal uit mijn webwinkel.
Zo nu gauw verder haken want ik heb ook nog leuke voetbal knopen,dus er volgen ook nog een oranje broche.

Groetjes Agnes

1 opmerking:

  1. Ja Agnes deze is mooi, ik heb er ook 1 klaar voor mijn moeder ik heb er alleen ook oranje achter gemaakt, helaas kan ik geen foto laten zien mijn foto toestel is naar zijn grootje en je weet hoe dat is gekomen. Ik heb genoten gister ik vond het een geslaagde dag.
    Groetjes je mede haakmuts ( Patricia )

    BeantwoordenVerwijderen