donderdag 13 oktober 2011

Piet Postduif

Jaaaaa hij is af mijn piet postduif.Het was nog wel een heel werk en gisteren was het zover toen hoefde ik hem alleen nog maar in elkaar te zetten.Het patroon was eigenlijk helemaal in het wit maar ik zag hier de postduif gecombineerd met grijs en dat vond ik veel leuker.
Ook heb ik op de posttas een echte knoop gemaakt zodat die echt open kan en ik er een verjaardags kadootje in kan doen.Ja ook deze heb ik gemaakt als kadootje .Ik ga hem mijn moeder geven voor haar 65ste verjaardag eind van de maand.

Groetjes Agnes

P.s Wij hebben er een medeblogster bij Ingrid ook zij zal haar haak werkjes hier laten zien.Ingrid welkom op ons blog en veel plezier hier.


2 opmerkingen:

  1. Wat is Piet de Postduif leuk geworden,zeg! Denk dat je moeder er wel blij mee is..(heeft ze hem al gezien of heb je het geheim kunnen houden..)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals al jullie haakwerkjes: Super gaaf deze postduif!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen