maandag 10 oktober 2011

linker of rechter schoentjes



Wat Agnes heeft met uiltjes heb ik weer met het haken van schoentjes kan er geen genoeg van krijgen dit keer maar eens in pasteltinten gaan haken. Het laatste schoentje is vergeven de lichtblauwe die heb ik aan mijn vriendin gegeven die zwanger is van een jongentje. Toepasselijk he een blauwe sneaker, heb er maar een sleutel hanger van gemaakt want misschien krijgt het wel hele grote voeten :-). het is ook heerlijk om allemaal lintjes er aan te hangen heb zo wie zo al een tik met en van lintjes, en er komen alleen maar meer tics bij ( LOL ). Ga nu weer verder met één van mijn 5 nieuwe projecten, ben er met 5 tegelijk bezig ja het is kolder ik weet het maar soms moet je met iets starten terwijl het andere nog niet klaar is.

2 opmerkingen:

  1. Leuk, die kleine schoentjes. Inderdaad ook leuk als sleutelhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een allergave werkjes heb je hier staan :-) ik ga je volgen hoor
    lieve groet jenneke
    creaties-jenneke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen