zondag 25 september 2011

Tas hanger voor de juf

Beedtje laat met laten zien, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen van deze tashangers hebben we er een aantal gemaakt, omdat het donderdag 16-09-2011 leidsterdag was en aangezien mijn kleine man op het kinderdag verblijf zit heb mama er een aantal moeten maken, heb er één op de foto gezet ( 12 gemaakt ) deze vond ik wel leuk omdat er ook een leuke tekst op het lint stond. Ik vond ze leuk gelukt, Thijs vond het super om te geven en aale leidsters waren er blij mee, wat wil je nog meer. Zal zo snel mogelijk mijn bijzondere schaapje op het blog zetten moet nog even foto's nemen maar er zit een steekje aan ...................... Even op verzoek ik zit namelijk met een bloggers probleem kan niet meer op andere blogs reageren en dat probleem zal ik eerst moeten oplossen sorry dat ik even bij niemand kan reageren. Er is in een reaktie gevraagt waar het patroon van is dus bij deze het patroon van de tashanger komt uit het Boekje Amigurumi's and more van Koekeridoe.

1 opmerking:

  1. Super leuk gemaakt Agnes!
    Echt gaaf.
    Ik wil zelf ook wel zo n leuke tashanger.
    Bestaat er ook een voorbeeld/patroon van of heb je dit zelf verzonnen?
    Mijn complimenten.
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen