zaterdag 3 september 2011

Een jampot gepimpt

Een gepimpte jampot....Ja een heel verhaal sanne mijn dochter kreeg van mijn vriendin een heerlijk potje eigengemaakte jam.Ze zei er alleen bij deze potten zijn zo fijn met inmaken wil je deze dan weer voor mij bewaren ,Ik zei natuurlijk ja en riep dan krijg je hem gepimpt terug.En dit is mijn paddestoel geworden hij was bijna klaar en toen dacht ik hoe ga ik dat bevestigen ik kan het er niet aanvast plakken want de deksel moet je kunnen wassen.Todat ik deze week op dit blog een patroontje tegen kwam ik had het rode iets anders gehaakt maar ik zag vilt er onder en daar nog weer een stukje wit haken elastiek er in en het past precies omheen en precies dat laatste stukje had ik nodig.En dit is dus mijn jampotje geworden.Lekker wat snoepjes erin en je hebt weer een leuk kadootje.

Fijn weekend nog,

Liefs Agnes

4 opmerkingen:

  1. En het potje staat nog steeds te pronken op de eettafel waar iedereen aan komt zitten en het kan zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog! 'k Ga je volgen, je gaat vast nog meer leuke dingen maken in de toekomst! Haak ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook deze is prachtig!
    Erg leuk en hoe KOM je er op.
    Petje af voor jouw.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is absolutely gorgeous Agnes, so beautiful! Thanks for sharing your awesome crochet creations.
    Hugs
    Carole x

    BeantwoordenVerwijderen