maandag 26 september 2011

Schaapje met een dubbele vaste !?!?!?





Het blauwe schaapje heb ik samen met Agnes gemaakt, ik hoor het haar nog zeggen jouw katoen is dunner dus jouw schaapje wordt kleiner dan die van mij ( Agnes dus ). Nou halve wegen ging het licht bij me uit die van Agnes werdt kleiner en die van mij werdt een joekel, wat deed ik nou fout. Haak nu eens een stukje voor vroeg Agnes zo gezecht zo gedaan, en toen begon ze toch te lachen ( ik diep beledigd natuurlijk LOL ) wat bleek nou ik heb een nieuwe steek uitgevonden een dubbele vaste. Om het verschil goed te laten zien heb ik nog een schaapje gemaakt met de goede steek. Maar zeg nu eens zelf het kan zo toch gewoon BIG brother en kleine zus zijn. Ja het blijkt wel een eigen verzonnen steek is leuk maar nu moet ik flink nadenken bij het haken om het af te leren.

1 opmerking:

  1. Wat een schattige schaapjes! En geweldig knap dat je een eigen steek hebt uitgevonden.....^-^
    Zelf wil ik ook zo graag leren haken! Ik snap het principe....maar ik krijg altijd van die vreemde modellen...ik ben blijkbaar heel goed in spontaan meerderen of minderen ^-^

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen