zaterdag 7 september 2013

Mini Amigurumi's


In de vakantie heb ik heerlijk zitten haken zoals ik al eerder vertelde.Na de vakantie was mijn kleine vriendinnetje lisa jarig en zij krijgt een nieuwe slaapkamer dus een kadootje voor haar kamer moest het worden. Een letterbak gekocht bij de action en aan de haak dan maar.
Alle diertjes en paddestoel komen uit het boekje mini amigurmi's mijn favoriet is de roze pelikaan. Maar ja ook het slakje,vis ,paddestoel en inktvis zijn natuurlijk ook schattig.
Ik vond het in ieder geval erg leuk om te haken en op de camping had ik veel bekijks met deze mini's er stopte verschillende mensen voor onze vouwwagen als ik weer aan het haken was of in elkaar aan het zetten een mevrouw kwam elke dag weer vragen of ik alweer wat af had.

Fijn weekend,Groetjes Agnes

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig stel zo bij elkaar.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super leuk uit. Leuk in de letterbak!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super lief Agnes!
    Mooi gemaakt.
    Liefs,
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gedaan,
    en een superidee om ze in een letterbak te zetten!

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen