zaterdag 3 november 2012

geopereerd en bacteriën

Met een kale kop ben ik ook heel aantrekkelijk 
Een bloempotten kapsel staat me toch wat minder, heb je nog een ander kapsel in de aanbieding
Ja met bakkebaarden dat gaat hem worden.

Zoals de meeste van jullie nu zullen weten heb ik op dinsdag 30 oktober 2012 een nieuw knie mogen ontvangen, mijn oude was op en versleten, mijn zoon heeft dit bacterie mannetje voor me gemaakt, alhoewel hij me wel erg bekend voor komt, nee Thijs van bijna 3 heeft hem mogen uitzoeken. Ook weer een super patroon van Babsie's Hook er zullen er zeker nog meer creaties volgen. Eigenlijk zou hij nog een thermometer in een rugtas om moeten hebben, en een katapult in de handen moeten hebben maar die heb ik helaas niet af kunnen krijgen voor dat ik het ziekenhuis in ging, en vandaag toen ik het ziekenhuis mocht verlaten zat deze man en mijn kleine man op de bank op mama te wachten. wat een welkom thuis.

1 opmerking: