maandag 29 oktober 2012

happy halloween



weer een patroon van Babsie's hook, wat een leuke patronen maakt zij, ik ben er helemaal verslaaft aan. de vleermuis en het spookje staan op 1 patroon en zijn erg leuk om te maken. Het vleermuisJE is een kleintje en is maar 5 cm hoog dus even wat priegel werk, maar ze zijn de moeite waard. Het spookje heb ik gemaakt voor Agnes omdat ze me zo steunt in de afgelopen en de komende tijd ( krijg morgen een nieuw knie en dat op mijn leeftijd, maar ja het is niet anders ) de vleermuis was voor mijn zoon. Mama en waar is mijn spookje dan werd er geroepen, nou zoon die is nog in de maak. en daar gingen we weer, maar natuurlijk niet de zelfde, dus zoonlief zijn keus gemaakt en het is het spookje geworden van Christina Lehre, eerder gemaakt in februari en augustus, ik vind ze zo super. Het onderstaande spookje van Christina was volgens man en kind niet eng genoeg er moest een lampje in gemaakt worden, snel naar de action en een nep waxine lampje gekocht even priegelen en het is gelukt. Beide spookjes zijn voorzien van een enge rinkel ketting met daaraan hoe kan het ook anders Halloween bedels.


2 opmerkingen:

  1. wens je veel sterkte met de operatie en het herstel daarna
    wat een prachtige haakwerken zeg ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je haakwerkjes heel mooi, en ik wil je heel veel sterkte wensen met de operatie en je herstel.

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen