zondag 15 januari 2012

Recycle je kerstkaarten

Ho, stop!!! Je oude kerstkaarten nog niet weggooien! Ik ben best fanatiek in het recyclen/ niet weggooien van spullen. Boterbakjes, bierdopjes en kurken breng ik naar school. WC-rolletjes worden vermaakt tot kerstornamentjes. Oude kleding of restjes stof worden, zo mogelijk, vermaakt tot kinderkleding, kussenhoezen of knuffels. En oude kerstkaarten... dat worden nieuwe kerstkaarten!
Ik zag een superleuke tutorial bij The Dutch Sisters (trouwens sowieso een ontzettend leuke site als je houdt van draadjes, stof en vintage). Na het zien van die tutorial heb ik meteen wat oude kerstkaarten uit de papiercontainer geplukt ;-) en ben ik aan de slag gegaan! Het is soms wat lastig om om iets stevigs heen te haken, maar ook erg leuk om te doen. En zo heb je heel snel een nieuwe kerstkaarthanger.
Fijne dag verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten