donderdag 20 februari 2014

Crochet along deken

Heel veel nieuws heb ik niet gemaakt,in ieder geval niet met haken. Ben wel heel druk geweest met mijn workshops die ik geef als  Stampin up Demonstratrice .
Maar mijn cal deken 2014 word langzaam groter.
Heb net vandaag de laatste toer gedaan van deze week. Morgen weer een nieuw stukje deken.
Ook heb ik een tweede deken opgezet, die voor Sanne word die laat ik later zien.
Alvast wens ik jullie een fijn weekend, voor mij een druk,maar gezellig weekend....want ik ben jarig....en ik weet dat ik een heel leuk haakboek krijg....maar daar later meer over.
Groetjes Agnes 

2 opmerkingen:

  1. Hij wordt mooi,de mijne is klaar ben nu aan de rand bezig,heb hem wel langer gemaakt als de orgineel,want die vond ik wat aan de korte kant,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog...als u bij intellingen gaat kunt u de backgrounds iets breeder maken...de volger widget staat op de foto...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen