dinsdag 26 november 2013

Even een uitstapje naar......Tilda

Patricia en ik hebben 2 weken geleden een workshop gevolgd bij Karin van yoar soap. En daar hebben we tilda konijn gemaakt. En Patricia had zo de smaak te pakken dat ze ook een mini versie heeft gemaakt. Nu gaan we nog een groter konijn maken,gewoon samen thuis.
Ik ben ook verder gegaan met tilda...... Dit het theevrouwtje van tilda. Ze werd wel kleiner dan ik verwachte. Maar gelukkig had Carolien wel een kopje wat er omheen paste.
 
Ik heb het patroon al vergroot dus moet er nu een theevrouwtje komen die past in mijn oude kopjes.
Maar eerst alles  voor Sinterklaas en de adventsswap afwerken....
Groetjes Agnes 

3 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk geworden zeg en erg knap gedaan!
    Heb hier alleen de sneeuwpop theemuts gemaakt ervan maar kan niet met de naaimachine op weg. Ziet er zo mooi uit wat je hebt gemaakt. echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief theevrouwtje, mooi gemaakt en wat een gepriegel moet dat zijn geweest, groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen