zondag 20 oktober 2013

Sneeuw uil



Er is weer een sneeuwuil geboren, zeer leuk om te maken, naar een patroon van Christel Krukket, dit is de tweede die ik maak, normaal haak ik niet zo snel een tweede, maar soms toch mijn moeder was laatst jarig en ik zei mam wat wil je graag hebben voor je verjaardag, nou ulleke zei ze, nou die van mij geef ik niet weg dus dat werdt weer haken, maar ik heb het graag voor mijn moeder over. Deze blijft zelfs wat beter staan er zit namelijk granulaat in zijn kont ;-). Verder is hij gemaakt van sokkenwol en fluffywol van de zeeman. Hij is ongeveer 20 cm hoog en weegt nu bijna 250 a 300 gram en hij kan heel lief kijken, of niet mam ;-).


3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd zeg! Knap gemaakt, lijkt me lastig met de fluffywol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Patricia, jij haakt echt als n speer!
    Wat n prachtige uil!
    Hoop dat de sneeuw nog even wegblijft maar de uil mag zeker blijven!
    Groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen