maandag 5 augustus 2013

Slingers ?

Ja het is weer zo ver even weer wat anders, het lijken slingers maar zullen het ook slingers gaan worden, naar een patroon van Attic24 een zeer mooi patroon voor driehoeken, en een gratis patroon ik ben verslaafd aan patronen kopen al ben ik ook dol op gratis patronen, ben dol op alle patronen, wil alleen weten of iemand weet waar ik tijd kan kopen ;-) ik heb ze gemaakt met Paris van drops, gewoon wat leuke kleuren genomen en zonder haaknaald kom je nergens in dit geval nummer 4 gepakt en dit is het resultaat, kijken of het ook slingers gaan worden, zo ja dan heb ik ze klaar zo niet moet in weer in de haaknaald kruipen ;-) 

Ze moeten nog wel geblokt worden, dat komt straks wel ;-) 

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Dat kunnen hele fleurige slingers worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Weer een ideetje :D
    En die tijd dat ken ik hier ook. Veel te veel leuke dingen maar ooo zo weinig tijd haha. Ach zit het gewoon om mijn verlanglijstje wie weet maak ik hem dan ook nog een keer. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen