zondag 21 juli 2013

Mijn bijpassende muts is af

Ja hoor het is gelukt mijn muts, bijpassend bij mijn das ( aan jullie laten zien vorige week ) welke gek haakt er nu een muts met meer dan 25 graden, nou ik dus ;-). Patroon besteld maar dat was hem niet heb nu de eerste 4 rijen van dat patroon gebruikt en verder, maar zelf geprobeerd, hij lijkt er gelukkig wel op, dus dan maar haken, passen, haken passen...... En ga zo maar door. Manlief helemaal in een deuk, en steeds roepend het wordt een badmuts ( maar hij wil wel naast me lopen als ik hem opzet, dus dat badmuts zal nog wel meevallen, hoop ik ;-)). Bij het nemen van de foto's was hij ook al zo vervelend dus dan maar foto maar een close-up van de must. Tips en trucs van echt mutsenmakers zijn welkom, ik dacht zelf aan nog een grote knoop aan de zijkant. Ook deze must is gehaakt met Noorse sokkenwol, besteld bij het blog van blij dat ik brei, zeker de moeite waard om eens te kijken.

1 opmerking:

  1. Leuk hoor zo'n set. Wat dacht je van een pompoen bovenop of een gehakte bloem aan de zijkant?

    BeantwoordenVerwijderen