maandag 17 juni 2013

Ik ben er weer, start weer met haken

Hallo allemaal,
Ik ben weer op honk, heb de afgelopen maanden niet / wel stilgezeten. Ben in de tussentijd geopereerd ( nieuwe knie gekregen incl. Knieschijf ) en het loopt nog niet zo lekker. Wat gelukkig wel lekker loopt zijn mijn haakwerkjes, zal vanaf nu weer langzaam dingen gaan posten.
Zal Agnes ook even achter de broek aan zitten die denkt patries plaatst niets meer en ik ook niet.
Maar de stilte gaan we nu doorbreken met mijn eerste creatie.
Deze broche is na aanleiding van een patroon van Sarah London, het haakwerk is zo af maar dan moet hij nog opgerold worden, ben je even mee bezig ;-) maar ik weet nu hoe het moet. 
Gehaakt mat Catania en Philharmonie cotton, in verschillende kleuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten