vrijdag 14 september 2012

Piep zei de muis in het voorhuis........

Hallo haakvriendinnen, Voor degene die mij nog niet kennen van mijn blog: Crea-Corien wil ik me hierbij even voorstellen. Mijn naam is Corien en ik ben werkzaam als doktersassistente. Naast werken en de huishoudelijke klussen, is creatief bezig zijn het liefste wat ik doe. Van Agnes heb ik vorig jaar leren haken. En na een avondje ploeteren is het mijn zoveelste verslaving geworden. Door de tijd heen had ik al vaker contact gehad met Agnes en nu ben ik gevraagd een bijdrage te leveren op het blog. Hoe leuk is dat!!!! Van de week moest ik t vanwege mijn gezondheid even rustig aan doen. Wat is dat.....denk ik dan. Nou, met je bolletje katoen en n potje thee op de bank kruipen. Vervolgens kwam er uit mijn haaknaald, langzaam maar zeker een heuse muis gekropen. Whaaaaa.......maar dit is wel een lieve muis.
Het is een patroontje van Stip en Haak. Ik heb alleen doorgehaakt tot een toer van 36 steken en het lijf iets korter gehouden waardoor deze piepmuis iets kleiner en dikker is geworden.
Maar.....of dit alleen handmatige aanpassingen zijn....... De kaas was wel snel op deze week. Ik hou m toch maar n beetje in de gaten!
Wens ik jullie een heel fijn weekend met veel haakmomentjes. En wil ik Agnes en Patricia bedanken dat ik mag bijdragen van mijn projecten op hun leuke blog. Dank jullie wel voor t langskomen. Liefs, Corien. Patroon: Stip en Haak Katoen: Catania Gehaakt met: haaknaald 2,5 Moeilijkheidsgraad: Zo gepiept :-)

2 opmerkingen:

  1. Nou ik zou zeggen welkom en we hopen nog meerdere creaties van je te mogen bewonderen, ik vind de muis erg leuk geworden, en nee hoor de tekst is niet te lang, en ik zou zeggen houde muis in de gaten want voor je het weet heb je er twee en is de kaas helemaal ver te zoeken.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great !

    Greetings from Poland :))
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen