vrijdag 10 augustus 2012

mijn nieuwe kamer



Wat een super kamer heb ik gekregen in ons nieuwe huis, nu weten jullie ook de reden waarom ik de laatste tijd niet veel heb kunnen Bloggen, we waren bezig in ons nieuwe huis. We hebben vandaag de laatste hand gelegd aan mijn nieuwe kamer, het memo bord ophangen, de klok en de foto van onze toen ( 2 jaar terug, nu inmiddels 2.5 jaar oud ) kleine man. Ik ben ook zeer TROTS op mijn handige Henkie ( laat mijn vader nou echt Henk heten ), die mijn kast van de Ikea heeft ingekort met 6 cm, omdat de kast anders te hoog was en niet in mijn nieuwe kamer geplaatst kon worden. De enige verandering die moest was dat er 4 melk veiligheidsglas panelen vervangen moesten worden door wit trespa, maar weet je als je de kasten van Ikea niet zou kennen, zou je denken dat het zo zou horen. PAP ik ven trots op je en reuze bedankt dat je MIJN handige vader bent. De tweede aanpassing die we hebben moeten doen is dat ik mijn rieten stoel in heb moeten ruilen voor een barkrukje, we hadden twee opties het blad zo hoog plaatsen zodat er een krukje onder moest of een flinke hap uit het blad zagen om een radiator te omzeilen ( dat was geen optie dus ), en wat denk je de barkruk zit lekker, wel met stoofje zit toch lekkerder met de voetjes. De twee wasmanden op mijn nieuwe hobby kamer zijn geen hobby van me hoor, eerder noodzaak anders hebben we niets meer om aan te trekken ( LOL ).

1 opmerking:

  1. Tjonge, ik heb veels te lang niet op dit blog gekeken, me gelijk maar ook aangemeld. Wat een heerlijk werkplekkie heb je in jullie nieuwe huis gekregen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen